Οι διακοπές και οι οικογενειακές συγκεντρώσεις, ειδικά τα οικογενειακά τραπέζια, μπορεί να προκαλέσουν έντονο άγχος στο παιδί που είναι επιλεκτικό με το φαγητό. Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας κάποιες συμβουλές για να χειριστείτε κατάλληλα και να διευκολύνετε το «δύσκολο» παιδί με το φαγητό κατά τη διάρκεια των εορτών.

  • Προσπαθήστε να παραμείνετε όσο το δυνατόν πιο σταθεροί στα ωράρια φαγητού και στη ρουτίνα του παιδιού.
  • Εμπλέξτε το παιδί στην αγορά των τροφίμων και στην προετοιμασία των γευμάτων. Όσο περισσότερη επαφή έχει το παιδί με το φαγητό, τόσο πιο πιθανό είναι να αποδεχτεί την τροφή που βάζετε στο τραπέζι.

  • Αποφύγετε τις αλλαγές κατά τη διάρκεια των γευμάτων. Χρησιμοποιήστε π.χ. το γνώριμο καρεκλάκι φαγητού, το πιάτο, το κουτάλι, τη σαλιάρα κτλ.
  • Αποφύγετε σχόλια πάνω στο τι και πόσο τρώει το παιδί σας, τον τρόπο που τρώει ή το βάρος του.
  • Τα οικογενειακά γεύματα δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για να πιέσετε το παιδί σας να δοκιμάσει καινούργια φαγητά.
  • Μην ξεχνάτε πως πραγματική αξία των οικογενειακών γευμάτων είναι η επικοινωνία των μελών της οικογένειας  και όχι η ποσότητα του γεύματος που καταναλώνεται.
  • Πριν αγχωθείτε γιατί το παιδί σας δεν έφαγε στο οικογενειακό τραπέζι, σκεφτείτε εάν κάλυψε την πείνα του πριν τα γεύματα π.χ. με γλυκίσματα!

 Καλές γιορτές!

 

© Copyright 2017 Αλεξάνδρα Κοσμαρίκου - by Good-Morning

Άμεση επικοινωνία        6981 080369

Τελευταία ανάρτηση: