Κόκκινα και ζουμερά, τα κεράσια δροσίζουν τον ουρανίσκο μας τους ανοιξιάτικους και καλοκαιρινούς μήνες. Είναι ιδανικά, τόσο ως σνακ μεταξύ των γευμάτων, όσο και ως συστατικά υπέροχων γλυκών!

Ποια τα οφέλη που προσφέρουν στη διατροφή μας;
1) Το ζωηρό κόκκινο χρώμα τους οφείλεται στην ουσία ανθοκυάνη, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που προστατεύει τα κύτταρα του οργανισμού, προλαμβάνει και καταπολεμά πλήθος ασθενειών, όπως πχ ο διαβήτης και ο καρκίνος.
2) Χαρακτηρίζονται ως η «τροφή του εγκεφάλου», καθώς κινούνται κατά της απώλειας μνήμης και του Alzheimer.
3) Έχουν συσχετιστεί με την αντιμετώπιση της αϋπνίας, λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε μελατονίνη.
4) Οι φυτικές ίνες που περιέχουν είναι ευεργετικές για τη σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος.
5) Αποτελούν εξαιρετική πηγή β-καροτενίου (βιταμίνης Α). Μάλιστα, τα κεράσια είναι 19 φορές πιο πλούσια σε β-καροτένιο συγκριτικά με τα βατόμουρα και τις φράουλες. Παράλληλα, είναι πλούσια σε βιταμίνες C, E, του συμπλέγματος Β, σε φολικό οξύ, κάλιο και μαγνήσιο.
6) Βελτιώνουν το λιπιδαιμικό προφίλ και μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιοαγγειακών νοσημάτων.
7) Τα μεταλλικά άλατα που περιέχουν δρουν ανακουφιστικά σε ρευματικούς και αρθριτικούς πόνους. Επίσης διαθέτουν αντισηπτικές ιδιότητες ενάντια σε λοιμώξεις των ουροφόρων οδών και κυστίτιδες.
8) Βοηθούν στη μυϊκή αναπλήρωση έπειτα από τη σωματική δραστηριότητα.

Άμεση επικοινωνία        6981 080369

Τελευταία ανάρτηση: