Παρακάτω σας παραθέτω ορισμένες γενικές χρήσιμες συμβουλές για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας σε ενήλικες και παιδιά.

1) Καταναλώστε τουλάχιστον 3 γεύματα και 2 ενδιάμεσα σνακ. Οι μεγάλες περίοδοι νηστείας στην διάρκεια της ημέρας ευνοούν την κατανάλωση υπερβολικής ποσότητας τροφής στο επόμενο γεύμα.
2) Αυξήστε την κατανάλωση φρούτων, λαχανικών και προϊόντων ολικής άλεσης.
3) Αποφύγετε την υπερβολική κατανάλωση υδατανθράκων κυρίως τις βραδινές ώρες (γλυκά, φρούτα, πατάτες, ψωμί, όσπρια κτλ). Καλή ιδέα για το βραδινό γεύμα αποτελούν και οι σαλάτες (π.χ., πράσινη σαλάτα με κοτόπουλο, πολύχρωμη σαλάτα με αυγό, ντάκος, τονοσαλάτα).
4) Περιορίστε την κατανάλωση αναψυκτικών και αλκοόλ.
5) Ενισχύστε τα οικογενειακά γεύματα και μειώστε τη συχνότητα κατανάλωσης έτοιμου φαγητού, πλούσιου σε κορεσμένα λιπαρά, αλάτι και ζάχαρη.
6) Χρησιμοποιήστε προϊόντα χαμηλών λιπαρών. Να γνωρίζετε ότι η χορήγηση προϊόντων χαμηλών λιπαρών αντενδείκνυται σε παιδιά κάτω των 2 ετών.
6) Αποφύγετε μαγειρικές τεχνικές όπως το τηγάνισμα ή το ψήσιμο στα κάρβουνα. Το τηγάνισμα συμβάλλει στην πρόσληψη μεγάλης ποσότητας λιπών και τοξικών ουσιών, ενώ το ψήσιμο στα κάρβουνα ευνοεί τον σχηματισμό καρκινογόνων ουσιών.
7) Αποφεύγετε το φαγητό μπροστά στην τηλεόραση ή σε οθόνη υπολογιστή. Κατ’αυτόν τον τρόπο δεν γίνεται αντιληπτό το αίσθημα του κορεσμού και ευνοείται η λήψη υπερβολικής ποσότητας τροφής.
8) Τρώτε αργά και σεβαστείτε το αίσθημα του κορεσμού.
9) Κατά την εφαρμογή μιας δίαιτας είναι απαραίτητη η επαρκής πρόσληψης θρεπτικών ουσιών και η εξασφάλιση βαθμιαίας απώλειας βάρους.

Προσοχή: η απώλεια βάρους στα παιδιά γίνεται πάντα σταδιακά και υπό στενή παρακολούθηση από τον ειδικό. Το παιδί είναι ένας οργανισμός σε συνεχή διαμόρφωση και εξέλιξη και χρειάζεται όλα τα κατάλληλα θρεπτικά συστατικά και στις κατάλληλες αναλογίες για τη σωστή ανάπτυξή του.

Άμεση επικοινωνία        6981 080369

Τελευταία ανάρτηση: