Το αυγό αποτελεί το σύμβολο του Πάσχα. Συνήθως κόκκινα, άλλοτε πράσινα, κίτρινα, με χαλκομανίες, με σχέδια που κάθε μανούλα καλλιτέχνης έχει φτιάξει, τα πασχαλινά αυγά κερδίζουν πάντα τις εντυπώσεις. Το αυγό, εκτός από την πασχαλινή περίοδο, αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά τρόφιμα στη διατροφή μικρών και μεγάλων, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Όλοι έχουμε στο οικογενειακό μας άλμπουμ φωτογραφίες από τους γονείς μας, όταν με αγάπη μας τάιζαν το αυγό μας σχεδόν καθημερινά! Ακόμα και σήμερα, στην περίοδο της οικονομικής κρίσης που διανύουμε, το αυγό μπορεί να ενταχθεί με ευκολία στα πλαίσια της καθημερινής διατροφής, λόγω του χαμηλού του κόστους.
Η υψηλή περιεκτικότητά του σε θρεπτικά συστατικά και στις κατάλληλες αναλογίες, δυσανάλογη σε σχέση με το μικρό του όγκο, το καθιστά μια από τις «υπερτροφές» της μεσογειακής διατροφής. Αρχικά, αποτελεί μια από τις βασικές πηγές πρωτεϊνών υψηλής βιολογικής αξίας, οι οποίες είναι απαραίτητες κατά την παιδική ηλικία για την ανάπτυξη του μυϊκού ιστού, τη δημιουργία νέων κυττάρων και την παραγωγή ουσιών που συμμετέχουν στο μεταβολισμό (π.χ. ένζυμα) και στη σωστή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος (π.χ.αντισώματα). Επίσης, η υψηλή περιεκτικότητά του σε πρωτεΐνες προκαλεί αυξημένο αίσθημα κορεσμού, λόγω της αργής πέψης και συμβάλλει στη διατήρηση του ισορροπημένου σωματικού βάρους. Επιπλέον, το αυγό αποτελεί πηγή βιταμινών (σύμπλεγμα Β, βιταμίνη Α, βιταμίνη D), μεταλλικών στοιχείων (μαγνήσιο, νάτριο, κάλιο, σίδηρος, ασβέστιο κτλ), ιχνοστοιχείων, λιπαρών οξέων και αντιοξειδωτικών ενώσεων.
Η εισαγωγή του αυγού στη διατροφή του παιδιού γίνεται γύρω στον 8ο μήνα, προσθέτοντας αρχικά τον κρόκο και στη συνέχεια το ασπράδι. Σε παιδιά με αλλεργία στο αυγό, η εισαγωγή του γίνεται συνήθως μετά το πρώτο έτος ζωής. Παρότι η αλλεργία στο αυγό στις περισσότερες περιπτώσεις υποχωρεί με την πάροδο του χρόνου, η Ομοιοπαθητική, ενισχύοντας τον οργανισμό συνολικά, μπορεί να τον βοηθήσει να ανακτήσει την ισορροπία του, έτσι ώστε να ξεπεράσει το πρόβλημα της αλλεργίας νωρίτερα από τον προβλεπόμενο χρόνο. Καλό είναι επίσης να γνωρίζετε, ότι τα περισσότερα παιδιά με αλλεργία στο αυγό συνήθως ανέχονται χωρίς πρόβλημα την ψημένη μορφή του. Αυτό σημαίνει ότι έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε κέικ, τυροπιτάκια, μπισκοτάκια, κεφτεδάκια και πλήθος άλλων τροφών, εισάγοντας άφοβα το αυγό στη διατροφή του αλλεργικού παιδιού σας.
Η λήψη του αυγού στα παιδιά μπορεί να γίνει σε καθημερινή βάση, από τη στιγμή που έχει πλέον διασαφηνιστεί η έλλειψη συσχέτισης καθημερινής λήψης αυγού και υπερχολησταιρολαιμίας. Εν τέλει, για να αποφευχθεί ο κίνδυνος μόλυνσης από Salmonella, ο κρόκος πρέπει να είναι καλά βρασμένος και τα αυγά να αποθηκεύονται και να συντηρούνται σωστά στο ψυγείο, το συντομότερο δυνατόν μετά την αγορά τους.

 

Άμεση επικοινωνία        6981 080369

Τελευταία ανάρτηση: